joomla 1.6

YOU`re here:
PROGRES.IN.UA Як потрібно вчитись
Decrease font size  Default font size  Increase font size 
Як потрібно вчитись
Рейтинг 3.8 из 5. Голосов: 17

Як потрібно  вчитисьСлайд2

Якщо ВИ дійсно хочете швидше і глибше засвоювати нові знання - задумайтеся над тим, як ви замислюєтеся.

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Вчіться мислитиСлайд3

Щоб витягти максимум користі з навчального процесу, потрібно змусити ваш мозок сприймати новий матеріал як щось важливе, критичне для вашого існування.

 

  
В іншому випадку - нескінченна боротьба з вашим мозком, який всіма силами ухиляється від запам'ятовування нової інформації.
Мозок швидше вчиться і запам'ятовує, коли йому доводиться щось робити.

 

 

 

 

 

 Як же ПЕРЕКОНАТИ мозок?Слайд4

Або повільно і нудно.

Способом заснованим на повторенні

 

 

Або швидко і ефективно.

Підвищивши активність мозку, особливо при поєднанні різних видів і методів сприйняття

 

 

 

 

Перший метод - повторенняСлайд5

Всім відомо, що навіть найнуднішу інформацію можна запам'ятати, якщо повторювати її знову і знову. При достатній кількості повторень ваш мозок вирішує:
«Начебто несуттєво, але раз одне і те ж повторюється стільки разів ... Гаразд, умовив»

 

 

 

 

 

 

 

 

Швидкий спосіб заснований на підвищенні активності мозкуСлайд6

 

Дослідження показали, що розміщення слів усередині малюнків (не в підписах, а в основному тексті) змушує мозок аналізувати зв'язки між текстом і графікою, а це призводить до активізації більшої кількості нейронів.

Більше нейронів = вища ймовірність того, що інформація буде визнана важливою для запам'ятовування.

 

 

 

 

 

 

Розмовний стильСлайд7

Розмовний стиль теж важливий: зазвичай люди проявляють більше уваги, коли вони беруть участь у розмові, так як їм доводиться стежити за ходом бесіди і висловлювати свою думку.

Якщо текст сухий і формальний, то мозок відчуває те, що відчуваєте ви на нудній лекції в ролі пасивного учасника. Його хилить на сон.

Малюнки та розмовний стиль - це тільки початок.

 

 

 

 

 

 

Роль малюнківСлайд8

Малюнок вартий тисячі слів.


Коли текст комбінується з графікою, мозок при цьому працює ефективніше. Застосовуючи різні засоби передачі інформації, звертайтесь до різних почуттів - і все для підвищення ймовірності того, що матеріал буде закодований у декількох областях мозку.

 

 

 

 

 

 

 

Біохімія емоційСлайд9

Мозок краще сприймає нову інформацію.

Малюнки та ідеї зазвичай мають емоційний зміст, тому що мозок звертає увагу на біохімію емоцій. Те, що змушує нас відчувати, краще запам'ятовується - жарт, здивування чи інтерес.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поєднання кількох каналів сприйняттяСлайд10

Мозок краще сприймає інформацію, коли ви берете участь в розмові, а не пасивно слухаєте лекцію. Це відбувається і при читанні.

Текст повинен бути не тільки простим, але й цікавими - те, чому віддає перевагу більшість читачів.
Одні читачі люблять покрокові описи, інші прагнуть представити «загальну картину», а третім вистачає фрагменту. Незалежно від ваших особистих переваг корисно бачити кілька варіантів представлення одного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

Не поспішайтеСлайд11

Чим більше ви зрозумієте, тим менше доведеться запам'ятовувати.

Просто читати недостатньо.

Виконуйте вправи, робіть нотатки. Фізичні вправи під час навчання підвищують його ефективність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пийте воду. І побільше.Слайд12

Мозок найкраще працює в умовах високої вологості. Дегідратація (яка може наступити ще до того, як ви відчуєте спрагу) знижує когнітивні функції.

Пийте навіть тоді коли не сильно хочеться.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Говоріть вголосСлайд13

Мова активізує інші ділянки мозку. Якщо ви намагаєтеся щось зрозуміти або краще запам’ятати, то вимовіть вголос.

А ще краще - спробуйте пояснити це комусь іншому. Ви будете швидше засвоювати матеріал і, можливо, відкриєте для себе щось нове.
Проводити тренінги, вести блог, пояснювати іншим сприяє засвоєнню і розумінню інформації.

 

 

 

 

 

 

Не читайте перед сномСлайд14

Частина навчання (особливо перенесення інформації в довгострокову пам'ять) відбувається після того, як ви відкладаєте книгу. Ваш мозок не відразу засвоює інформацію.

Якщо під час обробки надійде нова інформація, частина того, що ви дізналися раніше, може бути втрачена.

 

 

 

 

 

 

 

 

ПрактикаСлайд15

Теорія найкраще закріплюється практикою.

Виконуйте вправи. Якщо не можете виконати задачу - не бійтеся підглянути у розв’язання завдання (інколи можна застрягнути на елементарному).

Намагайтеся вирішувати завдання самостійно. Поки ви не виконаєте усіх вправ і вони не будуть засвоєні, не варто переходити до наступних.

 

 

 

 

 

 

 

Прислухайтеся до свого мозку.Слайд16

Слідкуйте за тим, коли ваш мозок починає втомлюватися. Якщо ви починаєте поверхнево сприймати матеріал, або забуваєте тільки що прочитане - час зробити перерву.

Ваш мозок повинен знати, що інформація дійсно важлива.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використовуйте обидві півкулі мозкуСлайд17

Підвищує ефективність засвоєння матеріалу.

Поки одна сторона мозку працює, інша має можливість відпочити; це підвищує ефективність навчання протягом тривалого часу.
Мозок якісніше засвоює інформацію, коли йому доводиться оцінювати і виносити судження.

 

 

 

 

 

 

 

 

ОтжеСлайд18

Вчіться мислити (думати)
Менше повторення
Більше емоційного розуміння
Малюнки (емоції) та розмовний стиль.
Проводьте тренінги, ведіть блог, пояснюйте іншим.
Не поспішайте.
Пийте воду, займайтеся спортом.
Практикуйтеся.
Не читайте перед сном.
Відпочивайте.

 

 

 

 

Comments:

 

Авторизація


МультиВход
 

info@progres.in.ua

PROGRES.IN.UA Як потрібно вчитись